upp och ner hela dagen :p

Dagen började ångestladdad med en hel del syrebrist och alldeles yr i skallen, men beslutade  mig ändå för att åka till min praktik och det gjorde jag alldeles rätt i ;) för det vart en riktigt rolig dag, som dock fick sig en liten svacka då jag fick sms utav min kära moder som berättade att de var tvungna att ta bort min lillasysters häst igår :'(

älskade lillasyster, jag sörjer med dig!
Vila i frid söta lilla Hazze!

Din tid har nu gått förbi,
då du nu har fått somna in i frid.
Upp i himlen bar det av med skritt,
där du nu kan trava fritt.
Du slipper  det onda utlida,
men kommer alltid sakna dig vid min sida!
Ja, du kan sätta av i galopp utan smärta,
men du är och förblir nummer 1 i mitt hjärta.
Dig vi alltid kommer minnas,
i mitt minne du alltid kommer finnas.
Ja du var mina första häst,
och förblir alltid den som är bäst!


VILA I FRID!

Skrev en liten dikt till hazzeman ;)


Hur som helst, vill bara säga hur arg, ledsen, besviken, sur arg etc. man än må vara så finns det inget skönare än när man kan lätta sitt hjärta och lösa saker och ting.
"tjat" må vara bland de drygaste som finns men jag beundrar fortfarande människans sätt att prata, hur man lätt kan lösa saker och ting genom kommunikation!

<3

00.00
någon du älskar tänker på dig!
sista dan som 22åring!

puss å godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0