tjaba tjena hallå...

Hej igen, här har det inte hänt så himla mkt idag, skulle åkt med Nowin till bvc idag men denna förbannade yrsel gjorde att jag inte vågade mig så långt från hemmet, så det vart min karl som fick fara till bvc med lillskrutten och jag fick ta Noa till dagis, och tro mig det var en kamp att bara stå på benen, men klarade mig både till och från dagis iaf :)
Hade ju hoppats på att kunnat gå till praktiken idag, men det vart ju inte så :S
Imorgon blire till att kontakta hälsocentralen, nog för att jag haft huvudvärk och yrsel förr, men inte att det hållt i sig så här pass länge!


Hann även med en snabbkaffe med Nathalie :)
<3

Emilie,Pemilie :)

har inge direkt recept på paprikorna, men kan skriva ner på't ungefär hur jag gjorde mohaha!

Till fyra personer behövs det :)

ca 400g köttfärs
4 paprikor
2pkt fetaost (eller efter behag)
kryddor
ca 8 champinjoner.
Ev. lite riven ost.

Finhacka champinjonerna
Mosa fetaosten i en skål
Krydda och stek köttfärsen.

Dela och "rensa" paprikorna.
Blanda ihop köttfärs, fetaost och champinjoner till en "röra"
Lägg köttfärsröran i paprikahalvorna, toppa ev med riven ost! 
"grädda" dom i ugnen på ca 200'c tills dom börjar få fin färg :) 

KLART! 

Så lycka till nu Emilie ;) 

f*ck vad min rygg gör ont då, någon som vill byta?? 

jaja, ska nog avrunda för kvällen nu!!! 

puss å godnatt <3 


Kommentarer
Postat av: miriam

hej sötis!

hoppas du får ett svar på vad det kan vara som ställer till det för dej!!

ring mej imorgon om du vill :-) ska försöööka svara hi hi:-)!

puss

2010-01-28 @ 22:12:52
URL: http://ljuvahus.blogg.se/
Postat av: Emilie

åå tack kära syster yster...måste prova dom nån gång.... =)

Hoppas du mår bättre!!!

Puss och kram

2010-02-01 @ 21:19:24
URL: http://trixielife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0