Nytt hopp om livet...

Hej, hej :)
började ett nytt inlägg här om dagen, men kändes lite väl passé att skriva om jul och nyår nu, eller??
men kort å gott kan jag säga att vi hade några riktigt mysiga dagar i 08-land, om en väldigt stressad med allt svängandes fram och tillbaka. Nyår var det värre med, låg i någon typ av magsjuka/matförgiftning eller liknande ;o

Jaja, precis som jag skrev har jag fått lite nytt hopp om livet även om mkt känns överjävligt just nu!
En gammal, gammal vän hörde av sig från ingenstans och gav mig ett (ska man våga kalla're ett) erbjudande, vet inte speciellt mkt om det ännu, eller hur mkt man ska våga skriva, men hur som helst blev jag sååå glad :)

Imorgon börjar min praktik igen :D ska bli sååå kul att träffa alla igen *saknar massor* <3
har lääängtat å lääängtat och imorgon ÄNTLIGEN!

En annan rolig sak, är att vi har börjat umgåtts med en barnfamilj här där vi bor, som är sååå himla, himla mysiga! Känns verkligen jättekul att träffa nytt folk, weaah!

Dessutom börjar jag funderar jag på att starta upp ett vad ska man kalla det?? "Blogg-galleri" kanske??
där jag kommer lägga ut den konst jag skapar!
Ska bara inverstera i en kamera och fylla på måleriförrådet, så håll utkik ;)

Annars då, har inte avgett några nyårslöften direkt, för det blir ändå inte riktigt att man håller dom!
Men jag har en känsla av att 2010 är året då det vänder :) och så vitt jag förstår är jag inte ensam om att känna så!
En sak har jag iaf kommit fram till och det är faktiskt att jag ska ta och prioritera mig själv mera, MYCKET MERA ;) haha! Nää men seriöst, jag har under mitt liv bara gett och gett till så många andra hela tiden!

Såå 2010 är mitt år ;D

Åh, det första jag ska unna mig så fort vi har råd, är att klippa och färga håret!

En annan rolig sak, eller rolig och rolig är det kanske inte längre! Men det är att jag fyller 23 hela bast på onsdag!

jaja, kom inte på så mkt mer att skriva just nu, men det vart iaf lite update!

Jo förresten ett stort TACK till mina systrar Emilie och Miriam, ni är ljuset i mitt mörker vad skulle jag göra utan er? tack för ert stöd och den inspiration ni ger mig, för att ni tror på mig och uppmuntrar till att följa mitt hjärta och mina drömmar! Tack för att ni lyssnar och förstår...
Ni är de bästa förebilder (trots allt ;p) en lillasyster kan ha,
(och med tanke på de klungor med småsyskon ni har lär jag ju inte vara ensam om att tycka det!)

DAMN I LOVE YOU SIS'S!

Och ett tack till min älskade pappa som alltid lyckas sträcka ut en hand när saker och ting är som värst
du är min räddande ängel! och även om jag är dålig på att säga det är jag tacksam för att du är du, och jag älskar dig sååå!


P.S.

Jag och mina pojkar var jätteduktiga och hade storbak för ett tag sen, vi baka massa gott bröd :)
hihi och idag har jag städat å tvättat 1-0 till moi!


pusses!


Kommentarer
Postat av: miriam

men åååh söta anna ,vad snällt du skriver..blir så glad!

och det är klart vi tror på dej,du är unik!



men vad nyfiken jag blev med "förslaget"...ringde men du svarade inte buhuuu :-(!



hoppas praktiken var kul idag!



ring när du har tid!



love u!

2010-01-11 @ 20:35:55
URL: http://ljuvahus.blogg.se/
Postat av: Emilie

Klart jag finns för dig =)!!

Tack själv för att du finns för mig!!!



LOVE YOU!!!!

Pussar och kramar

2010-01-12 @ 17:11:58
URL: http://trixielife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0