Lööördag :)


Idag har det varit en dag som varit halvdan, har världens förkylning och hostar så att jag tror att lungorna ska hamna i famnen på mig vilken sekund som helst, så jävla drygt. Ska man aldrig få vara frisk, eller?

Annars har det inte hänt så mycket faktiskt. Har stekt miljoner pannkakor idag känns det som, man får så lov när man har ungar och karl till pannkaksfantaster, haha!

Lånade "tapetböcker" för jag tänkte att jag och min karl kunde ha valt tapeter TILLSAMMANS!

men samarbete existerar inte i vårt förhållande känns det som, men, men that's life!!!

Gu' vad det känns som om jag klagar i detta inlägg, men det blir så ibland och det är väl bättre att jag skriver det här än att jag öser ur mig det på någon annan stackare, eller?!

Imorgon blir det nog lite roligare, förhoppningsvis! Då ska vi umgås med "familjen M" vilket alltid är lika trevligt, hade tänkt bjuda dem på pannkakor idag också eftersom jag vet att deras ungar också gillar, eller jag menar ÄLSKAR pannkakor, men tyvärr kunde inte dom idag och därför ska vi ses imorgon istället, hehe!

Juste ja, nu är min praktik på Subway slut, och det är med blandade känslor jag lämnar praktiken! Ska dit i nästa vecka och ha ett utvärderingssamtal, så det känns bra iallafall :)

Får hålla tummarna för att jag får bra omdömen *flirtar* mohahaham för att jag vet att du läser ;) tihi...

Jag ska även till Miroi på måndag, kan inte helt hundra säga vad det är, men man kan säga att det är ett fortsatt samarbete med arbetsförmedlingen och att man kan få en ny coach, ny praktik etc. Så det är väl bra? går dit utan några som helst förväntningar brukar faktiskt bli bäst så, får hålla tummarna för att det blir bra och att man kanske kan få jobb snart :D

keep dreaming daaah, mohahaha!

Funderar även på att om det finns möjligheter för mig, att gå på en "starta eget-kurs" genom arbetsförmedlingen, det hade varit himla intressant tycker jag! Inte för att jag tänkte öppna eget nu på en gång, men jag har ju ideér som jag skulle kunna utveckla om man säger så :p

Btw, dieten går fortfarande bra :) har hållt på i åtta dagar nu, men samtidigt är det ganska tufft, känns som man hela tiden är sugen, men tror det bara är en gammal vana man ska vänja sig av vid. Måste bara bli bättre på att hålla mattiderna, så att man börjar få rutin på ens måltider.

Nää ska nog ta å ringa Miriam för hon är "hockeyänka" idag, mohahaha vilket jävla uttryck sis* ;)


Kommentarer
Postat av: miriam

moha ha ha :-D du ringde aldrig :-P hi hi!

försökt nå dej men inget svar!

kramen

2010-02-02 @ 09:05:38
URL: http://ljuvahus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0