hello darlings ;)

har varit hemma å varit sjuk nu ett par dagar, eller sjuk å sjuk vill jag kanske inte kalla det utan snarare en sjuhelvetes huvudvärk som vägrar släppa och en jävla yrsel, riktigt drygt!

Imorgon ska Nowin till bvc och träffa barnläkaren, en typ sen ettårs-kontroll :P hehe!
Jag själv ska försöka ta mig till praktiken, men det beror helt och hållet på hur det känns imorgon!

btw, har jag satt igång på allvar nu med min diet. Första veckorna nu så äter jag måltidsersättningsdryck till frukost och middag, och till lunch äter jag mat efter LCHF-metoden eller gi. metoden eller vad den nu kallas?? :) hehe! Det är iaf när man ska äta så lite kolhydrater som möjligt och undvika saker som pasta, mjöl, socker etc.
Så JA TACK Sanna jag tar gärna emot dina tips å recept <3

Jag har iaf bestämt mig för att inte väga mig så mycket under tiden jag "dietar" hehe! Utan bara mäta midjemått etc. En gång i månaden tänkte jag ta å mäta :p men har faktiskt tjuvmätt en gång redan och har redan tappat 7 cm runt midjan så det känns bra!

Idag gjorde jag fyllda paprikahalvor till mat :) en med köttfärs, champinjoner och fetaost och en med kyckling å fetaot, mums!!!

Verkligen värt att testa för den som törs speciellt den med kötttfärs, jag kryddade med tacokrydda och det vart riktigt mumma!

Dessutom försöker jag ut och gå minst en promenad om dagen :)
så tycker jag är lite duktig iaf!

Annars har det väl inte hänt så mkt under helgen, fick besök av A. med barn :) det var kul!

jaja, tror jag sätter punkt här å nu, ska se klart på paradise hotel och hoppa i säng sen!

natti, natti gott folk!
puss å kärlek <3


Kommentarer
Postat av: Emilie

hej kära syster.

kan du inte lägga ut receptet på fyllda paprikor?

det lät väldigt gott..

pusspuss

2010-01-27 @ 09:38:39
URL: http://trixielife.blogg.se/
Postat av: Sanna

När du mäter midjan ska du mäta där du är som smalast, det är där du först börjar minska i centimetrar. Man tappar liksom uppifrån och ner.

2010-01-27 @ 14:21:50
URL: http://sanna24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0