Happy, happy :)

Första dagen på subway, efter en julledighet som känts likt en evighet, tro mig!
Togs iaf mot av glada hälsningar och goa kramar när jag kom dit i morse :) är det bara jag?? men visst är det kul när man får känna sig uppskattad och folk saknat en :p

Var in på Indiska en sväng idag oxå, då hade dom sänkt priset på fönsterlampor som jag vill ha till vardagsrummet! Dom är inte så stora och i rött glas, liksom räfflade och är smalare upptill och blir vigdade nertill! Det suraste är att man fick köpa två till priset utav en dessutom, tänka sig två lampor för 99:- RENA FYNDET!
Jaja, man får se om dom finns kvar när kulorna börjar rulla in, då är det liksom meningen att jag ska ha dom, annars kanske det finns någon vänlig själ som vill skänka mig dom i födelsedagspresent på onsdag *flirtar* mohahaha!!!

Har hur som helst haft en sjukt underbar dag med humöret i topp, men är nu sjukligt trött efter första dagen på jobbet, speciellt i fötter och ben, haha! ;p tar det med en klackspark vettja!

BTW!

Det finns inte en enda positiv sak med rökning(egentligen) men idag fick jag smaka världens goaste cigg!
Dom var långa och smala med rosa och silvrigt silver och hade dessutom en doft och smak utav rosor!
Hur gulligt och tjejigt är inte det ;) haha!
smakade underbart och kändes riktigt lyxiga! Dessutom låg dom i en rosa cigarettask med rosor på!

Damn I'm week! :p



Jaja nu börjar ögonen gå i kors och sängen lockar efter ettt långt och väl behöveligt bad :)

puss å kram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0