Tjoho lovely ;)

Stackars min karl, vilken födelsedag han fick! Med tomma plånböcker och lite att välja imellan i kyl, frys och skafferi fick man improvisera fram en födelsemiddag hehe...
Middagen bestod av falukorvswok med ris (inte så illa som det låter, vart jättegott faktiskt :p) och en kladdkaka med smak av kanel och lime eftersom kakaon var slut, hehe! (Det var inge fel på smaken men konsistens gääh! blandning mellan maräng och smet??! haha)
Jaja helt besviken vart han väl inte, men ändå! Får ta och fira hans födelsedag senare.

Förresten har jag hittat en helt underbar sida :) www.styleroom.se  heter den! En sida där olika människor lägger upp bilder på hur de renoverar och stylar sina hem. Håller för tillfället på att kika på olika barnnrum eftersom jag vill ordna pojkarnas rum :) har fått massa inspiration! Rekomenderar den sida STARKT!

Imorgon bär det av in till gävle, jag ska på arbetsförmedlingen å träffa min coach CAMILLA, som är sjukt bra! Det tråkiga är att jag fick veta att jag måste byta coach nu eftersom Camilla fått en annan anställning. Men ska inte hänga läpp förrän jag gett den nya tjejen en chans, right??! ;)




Idag fick jag ett sååå gulligt sms av min pappa att jag blev alldeles rörd :) det stod typ i stil med:

(Privat del)
Jag är din pappa, och vill dig väl.
Jag älskar dig.
Så puss och sov gott anna panna.

DIN PAPPA!

är han inte världens underbaraste?!

Jag tror det faktiskt att jag har både världens bästa pappa och mamma :)

Älskar er för allt i världen!

Men det är ju inte bara mina päron som finns i mitt hjärta :)

Utan övriga familj också!

Emilie, Miriam, Frida, Sara, Julia och Kenneth, mina systrar och bror!

och deras gullungar å mosters favoriter.

Kevin, Emilia, Angelina, Tea och självklart lillkillen (som kommer snart hoppas jag.)

Min älskling Kenneth och våra underbara pojkar Noa å Nowin!

Älskar er så mycket att ord inte skipar rättvisa för all den kärlek jag känner inför er!

Får inte glömma dom "ingifta" männen oxå, haha!

Peter, Andy, Ronny och Magnus ;p
you guys belongs to my heart 2!

haha nää nog med kärleksförklaringar nu innan man blir blödig ;p

Vill bara att ni ska veta hur mycket ni betyder för mig, blir lätt att man tar för givet att andra ska veta det, så därför tar jag tllfället i akt och berättar det för er nu!




With You In Your Dreams

If I'm gone when you wake up please don't cry
And if I'm gone when you wake up it's not goodbye
Don't look back at this time as a time of heartbreak and distress
Remember me
Remember me 'cause I'll be with you in your dreams

I'll be with you

If I'm gone when you wake up please don't cry
And if I'm gone when you wake up don't ask why
Don't look back at this time as a time of heartbreak and distress
Remember me
Remember me 'cause I'll be with you in your dreams


Don't cry
I'm with you
Don't cry
I'm by your side

Don't cry
I'm with you
Don't cry
I'm by your side

And though my flesh is gone
I'll still be with you at all times

And though my body is gone
I'll be there to comfort you at all times

'Cause if I'm gone when you wake up please don't cry
And if I'm gone when you wake up it's not goodbye
Don't look back at this time as a time of heartbreak and distress
Remember me
Remember me 'cause I'll be with you 

'Cause I'll be with you

I don't want you to cry and weep
I want you to go on living your life

I'm not sleeping an endless sleep
'Cause in your heart you have all of our good times

All of our good times

'Cause if I'm gone when you wake up please don't cry
And if I'm gone when you wake up it's not goodbye
Don't look back at this time as a time of heartbreak and distress
Remember me
Remember me 'cause I'll be with you in your dreams

'Cause I'll be with you in your dreams

Älskar den här låten av bröderna Hanson!
Den vill jag ha på min begravning, haha inte för att jag tänkte dö nu'rå och inte på ett tag framöver heller :P
Men iaf :)


PUSSES Å SÖTA DRÖMMAR!

(",)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0