Rensa, rensa, rensa :p

Idag har jag faktiskt varit ganska duktig :) har städat och donat samt rensat ut och sorterat ut bland barnkläderna, det ni! Har även varit en vända ut i trapphuset och fixat lite där, tyvärr vart man då lite oense med grannarna då :( och ja, jag kan medge att jag betedde mig URLÖJLIGT! hoppas dock att det löser sig, brukar ju göra det!

(Så Nathalie om du mot förmodan skulle läsa det här, så FÖRLÅT! om inte hörs vi säkert om ett tag igen och kan lösa det då!)

EMILIE & MIRIAM SE HIT!!!

Som jag sa har jag rensat och sorterat bland barnkläder, plockat bort det som är för litet för barnen etc. Men jag har dessutom fixat en varsin kartong med kläder till mina systrars ungar, så Emilie och Miriam ni har kläder här till Kevin, (lite till) Emilia och nya bebben som vi hoppas kommer snart :) och ja Miriam det är baaara fina kläder och nää, du behöver inte oroa dig för att blanda ihop dom med andra kläder du lånar. Hehe, bara vi håller dom inom familjen ;)

Annars har det väl inte hänt så mycket. Hämtat ungarna på dagis för en stund sen, så passar på att skriva lite nu när datan ändå var igång och pojkarna sitter och äter mellis, pedagogisk, javisst! ;)

Ska väl om ett tag börja med middagen, det blir min kycklingsallad, special! hehe...

Men på återseende, senare kanske! tjingeling å pöss!


Kommentarer
Postat av: Emilie

hihi..oki jag vill gärna ha =)

puss å kram..hälsa familjen!!

2009-09-09 @ 21:19:59
URL: http://trixielife.blogg.se/
Postat av: miriam

he he tack syrran <3..förresten kan du inte komma hem och laga lite mat åt mej..jag blir hungrig varje gåmg jag kikar in här jue!!

love you puss

2009-09-09 @ 22:14:05
URL: http://ljuvahus.blogg.se/
Postat av: miriam

gonatt söta familjen nu ger jag upp för ikvää <3

2009-09-09 @ 23:06:49
URL: http://ljuvahus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0