Överflöd av kärlek :)

Idag har jag varit generös på kärlek, kanske några utav er märkt?? messa de människor jag tycker om och inte har nära för tillfället. Som jag skrev till mamma, idag har jag överflöd på kärlek och vad passar inte bättre att dela den med sina nära å kära??

Annars har det i vanlig ordning inte hänt så mycket ungarna och jag har gosat å lekt. Var bara ut en sväng idag och spela fotboll, sånt jävla blåshål ute...
Jag fick en tvättkorg idag, en jättefin :) utav Nathalie, visserligen begagnad men vart himla, himla glad ändå! Ut med IKEA-kassarna och in med den finfina tvättkorgen jajamensan :)

Middagen bestod av en (i mina ögon lyckad) kycklingwok, ungarna uppskattade den också men Noa tyckte den var lite stark :p hehe.

Så nu sitter jag här och njuter av tillvaron, vilket jag gjort hela dagen! Har varit en mysig dag med mycket kärlek å gos med mina fina pojkar.

Noa har börjat med en liten ful grej sen han börja på dagis *ajabaja* han kan fråga folk (läs mig å Nowin) om dom är dumma i huvudet, och då säger jag ju till honom att så får man inte säga (tycker ju att det låter så otrevligt) Sen efter tag var det dags igen så gav jag honom en blick som fick honom att tystna och två sekunder senare utbrast han men mamma har du ingen hjärna eller? Inte helt reko det heller, men låter iaf lite bättre!

Sen har jag kallat Noa för gofisen min hela dagen Nowin också för den delen. Men Noa tycker väl inte att det är jättekul att bli kallad för gofis. För fisar det kan man bara kalla grisar förklarade han väldigt väl för mig.

Ja barn dom är härliga dom :)

nää nu ska jag ta å avrunda lite, har inte så mkt mer att skriva :)


NN <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0