Oops!

Idag har varit en riktigt händelselös dag, det är så att man skäms! Men sover så dåligt om nätterna så är inte alltid så lätt att hålla igång så pass mycket som man borde. Inatt var en utav dessa nätter, fick sova två timmar sammanlagt. Så imorse gick jag upp gjorde ordning ungarna inför dagis, såg till att Älsklingen kom upp och tog över. Sedan damp jag ner på sängen och tänkte blunda någon minut innan jag/vi skulle lämna ungarna på dagis. Men då kom min underbara karl in och sa att jag kunde somna om ifall jag ville. Vilket jag inte funderade länge på. Tyvärr vart det en väääldigt lååång sovmorgon, till ungefär halv två, då det var lagom att hämta barnen på dagis igen, vilket Kentha oxå tog på sig ansvaret för :) TACK! Antar att man behöver få vila ut ordentligt ibland, men ändå är jag så sjukt trött, hmm...

Så det vart inget skrivande på min barnbok som jag hade tänkt göra idag. Får ta mig i kragen under morgondagen. Vill tacka för gulliga kommentarer från mina systrar, kul att ni tror på min idé och självklart ska jag hålla er uppdaterade :)

Som sagt det har inte hänt så mycket idag, fick två enormt trötta pojkar hem från dagis idag och det var rena utmaningen att hålla dom igångsatta fram till läggdags, så idag fick dom lägga sig tidigare än vanligt, vid halv sju ungefär!

Har spenderat kvällen med Kenneth, frossat i unga mödrar, two and a half men, IDOL (äntligen!) och nu är det någon film på femman :p hehe med lite glass och ostbågar myser vi nu i soffan :)

kärlek till mina nära å kära :)
ha en go'kväll, puss!


Kommentarer
Postat av: miriam

jo såna dagar har vi alla ..speciellt när man går hemma..passa på att njut av att du kan iallafall nu när killarna har det kul på dagis :-)!!

puss o kram

2009-09-09 @ 14:29:33
URL: http://ljuvahus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0