Lycka!

Hej gott folk, ledsen för dålig uppdatering (hehe känns som om dessa ursäkter är den vanligaste meningen i 99% av alla bloggar som existerar hehe)

Här är allting bra för det mesta, förutom att jag haft/har världens yrsel. Riktigt, riktigt obehagligt emellanåt. Annars då, första veckan som solomamma hehe. Ja, för er som missat det är min karl och jobbar några veckor i el'stockholmo! Men till skillnad från förra gången han åkte iväg och jobbade så har jag lärt mig väldigt, väldigt mycket på både gott och ont! Jag har alltså laddat upp med en riktigt positiv feeling vilket lett till att  det gått väldigt, väldigt bra! Harmony is the shit, dude ;) hehe...

Har väl egentligen inte hänt så mycket mer än att jag faktiskt vart lite extra duktig denna vecka :) sökt jobb, skrivit cv, städat, möblerat om, varit en supermamma nästan hela tiden. Så ni får ursäkta men stor iloge (eller hur det stavas??!) till mig för jag är så JÄVLA BRA!!! haha...

Tack Emilie för ditt gulliga inlägg på din blogg ;)
hehe men tror det ligger en baktanke i detta hehe :p
du vill ha den TURKOSA tapeten i mitt v-rum haha.
men ÄLSKAR, ÄLSKAR, ÄLSKAR dig ändå!

ÄLSKLING SAKNAR DIG!
du kommer få dådimpen på mig när du kommer hem, men hoppas du älskar mig ändå!

En negativ sak är SJ's jävla sms-biljett-tjänst!
För som jag säkert skrivit om, skulle min lilla porrkärring Linda komma till mig och ha tjejhelg idag, men i och med att hon aldrig fick sin biljett på mobilen så missade hon tåget och här sitter jag alldeles ensam :(
faaan Linda det slår aldrig fel, ska vi lyckas träffas någon gång eller??
För er som inte vet det, verkar saker i stil med detta ligga som en förbannelse över oss, jämt när vi planerat att ses så är det alltid någonting som förstör planerna! Men baby jag älskar dig, och det sista som överger människan är hoppet sägs det :)


TACK FÖR MIG LEVERPASTEJ, BIG LOOOVE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0