Kärlek...

Var in på min systers blogg: www.trixielife.blogg.se håller helt och hållet med om att man ska älska och vara rädd om sina nära och kära, och hur allt runt omkring kan tappa sin betydelse och raseras till små smulor som inte är värda ett skit då någon man älskar råkar ut för något helt sorgligt och oväntat.
Men som tur är (verkligen!!!) att denna historia som jag syftar på fick ett lyckligt slut! Vill inte skriva för mycket i respekt till de inblandade. Men ni ska veta att jag tänker på er och älskar er av hela mitt hjärta. Hoppas bara att man hör något ifrån er snart så man får allting dubbelbekräftat liksom ;)

Så Familj släkt och nära vänner ÄLSKAR ER


apropå kärlek, visst kan det vara sjukt komplicerat ibland??!
Tänker inte skriva mer om det och samtidigt passa på att radera ut ordet OM ur mitt ordförråd.
För det finns ändå inga OM i den här situationen, Over and out!

Är numera solo ett tag framöver, för min karl är och jobbar i sthlm ett par veckor.
Tack snälla Andy för att du tänker på oss <3

Men att vara solo innebär dock inte att man är alldeles ensam, idag har jag umgåtts med min Nathalie och hennes lilla prinsessa Jessie, och fredag kommer min andra älskade väninna på en snabbvisit, då ska vi smutta vin, snacka skit och skratta oss till bristningsgränsen på "kissa på sig-skalan" haha :) *längtar*
Helgen efter det ska vi ner till Sthlm, då ska jag och Noa få spendera helgen tillsammans med hans goa farföräldrar (och pappa??!). Nowin får passa på att umgås med sin pappa och farfar under tiden :)
Och sen har jag ju alltid mina gofisar till pojkar nära :)

Annars har det inte hänt speciellt mycket och inte så mycket nytt på agendan heller...


 
  

ÄLSKLINGAR!

puss å godnatt ;)  


Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag älskar er med!!

2009-09-22 @ 19:03:23
URL: http://trixielife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0