Inredningstankar

Jag går i inredningstankar, vilket inte är så ovanligt iofs. Hehe detta har skapat världskrig som inte är utav denna värld här hemma (hehe) så det kanske var tur att han for sin kos till el' stockholmo innan den stora bomben exploderade hehe.
Tänkte lägga ut lite bilder på saker jag skulle vilja ha i mitt vardagsrum sen när jag blir rik ;) så det blir inte så mycket skrivande i detta inlägg.

Så här Emilie kommer tapeterna jag står och väljer i mellan ;)
(Vill ha som fondvägg alltså, och nå beigeaktigt övrigt)
dock måste jag ha godkännande från min karl först, suck! ;p



Här är den turkosa (ser ljusblå ut på bilden) som vi pratade om på telefon.



Och här är den jag försökte förklara för dig (Emilie ;p)


Och den här tv-bänken skulle jag vilja ha :) kommer från LACK-serien på IKEA


Och två såna här "sidobord" som vardagsrumsbord även dessa från LACK-serien.

Sen såklart lite hyllor, gärna i samma färg som möblerna ovan, brunsvarta alltså :P och lite schyssta gardiner och belysning. Sen ska jag även färga om mina sofföverdrag i mörk, mörk brunt.

Pusses <3


Kommentarer
Postat av: Emilie

åå vad svårt!!! Båda var ju ursnygga!!!!

Den turkosa kommer passa till soffan men jag undrar om inte den svarta kommer passa bäst till tv-bänken?? hmm...du har å tänka på =)

men det e ju ett kärt besvär hihihi...

Men jag måste säga att jag är lite förälskad i den turkosa!! kramisar!!

2009-09-23 @ 19:48:51
URL: http://trixielife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0