Hipp, hipp hurra ännu en gång...

GRATTIS ÄLSKLING/PAPPA PÅ 21ÅRSDAGEN!



VI ÄLSKAR DIG!


Har inte hänt så mkt här, suttit och gjort om mitt cv, eftersom datan krånglar så :(
Försöker hitta alla bilder jag lovat men hittar dom tyvärr inte, som sagt var krångel med datan!

I lördags åkte vi till mamma/mormor och hälsade på, sen på söndagen tog vi en sväng förbi Anso och sedan hälsade vi på hennes mamma oxå! Så det har varit en trevlig helg :)

haha känner verkligen ingen inspiration till att skriva, märks på melodin i huvudet, ja jag vet det är sjukt. Men samtidigt som jag skriver, läsnynnar jag texten i huvudet efter humör typ. hehe!
Alla har vi våra egna sätt...

Hittade lite bilder från när vi åt blåbärspaj som Noa å Kenneth hade bakat, dock spårade det ut lite, men det måste det få göra ibland ;) tycker iaf jag. Mina barn kan äta, så vad gör det att man leker med maten ibland så länge det inte bli en vana??




Snacka om att äta med hela ansiktet :)



Inte undra på att man vill slicka tallriken också, när det mesta hamnar utanför :)



Mamma vill vara med...



Och pappa också :)



Här är den skyldiga tillverkaren av den goda blåbärspajen :)



Haha här är den söta verisionen på "Chucky" (onda dockan)
håller ni inte med emilie å miriam??!






pusses så länge ;)


Kommentarer
Postat av: Emilie

hahaha..a faktist...göm knivarna =)

Vad söta de är dina små grabbar!!

pussa dem från mig!!!

Gratta kenta från oss =)

2009-09-15 @ 20:00:22
URL: http://trixielife.blogg.se/
Postat av: Emilie

hahaha..a faktist...göm knivarna =)

Vad söta de är dina små grabbar!!

pussa dem från mig!!!

Gratta kenta från oss =)

kramisar

2009-09-15 @ 20:00:59
URL: http://trixielife.blogg.se/
Postat av: Emilie

hahaha..a faktist...göm knivarna =)

Vad söta de är dina små grabbar!!

pussa dem från mig!!!

Gratta kenta från oss =)

kramisar

2009-09-15 @ 20:01:05
URL: http://trixielife.blogg.se/
Postat av: miriam

ha ha ha jo en viss likhet :-D näää nowin e sååå mkt sötare!!

ooj du måste hälsa grattis till kentha inte visste jag att fyllde år idag!!

nu är han myndig i USA lillen ;-) !!

vad söta ni är hela familjen.

blev det verkligen något kvar att äta av pajen undrar jag hihihi.

love you puss

2009-09-15 @ 20:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0