hej, hej, hallå igen...

En snabbvisit, innan läggddags...
Har dock inte hänt så mkt, tittat på unga mödrar, såklart! Och sedan efterlängtade IDOL :)
Har under några dagar suttit å pratat med en kompis från Skåne som jag inte träffat på väääldgt läänge... Det är ju nästan så man får lite abstinensbesvär på skånskan och alla hans tokigheter, jaja!
*SAKNAR*
Sitter nu uppe enbart för att min karl har somnat i badkaret, så vill hålla ett vakande öga på honom så att han inte drunknar. Det är ju faktiskt "första gången" för honom, hehe!

Snuskig som jag är var jag ju tvungen att knäppa kort på honom, men jag lovar ansträngde mig för att inte få med "kronjuvelerna" haha. Saken hör till denna att han alltid jävlats med mig för jag har en tendens till att somna i plurret, vilket han AAAALDRIIIIG skulle göra! Då förstår ni själva att jag måste ha bildbevis för att han ska tro på mig imorgon när jag kontrar med detta. Killen tror ju knappt på mig när han pratar i nattmössan, haha vad det kan vara roligt å lyssna på ;)

Inget barnboksskrivande idag heller, SKÄRPNING på mig! Men inte för att bortförklara mig nu men kan verkligen inte komma till ro å pyssla när det ser ut som F-A-N! hemma hos mig, så imorgon kanske jag kan komma till skott! HEJA, HEJA!!!

det var nog allt från mig denna kväll.. Goder natt babes, <3

Ps. Linda din lilla nöt, klart du är nummer ett, hehe ;)


Kommentarer
Postat av: miriam

skapandet är ju sånt som kommer lite när det vill..jag är likadan..allt måste vara i rätt balans och harmoni när jag börjar..har inte haft det på ett tag nu och jag saknar verkligen att skapa Något..älskar när man bara sveps in den världen,då är jag lycklig,den lilla stunden och det är den enda stunden som jag tror jag är avslappnad och harmonisk på riktigt..men hösten är den bästa tiden!!!!så stressa inte ,det kommer :)

<3 kärlek

2009-09-10 @ 18:44:15
URL: http://ljuvahus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0