Äntligen...

Här kommer de efterlängtade bilderna på vårt fina kök :)



Konstnärerna till tavlorna på väggen är delvis jag och delvis lilla Noa sen är en tavla även gjord av min storasyster Miriam :)



Taklampan som inte syns så bra och bordstabletterna är köpta på Indiska, me love ;)



Väggarna ser en aningen gula ut, men dom är ljusgröna :)
Hörnskåpet har jag ärvt efter min älskade mormor. Skåpet som hon förvarade leksaker i, stod i hallen hemma hos henne. Jag själv förvarar lite skafferivaror i det eftersom vi har lite taskigt med förvaring.
Det ska även upp lite hyllor på ena vägen, om jag får min vilja igenom ;)






 

Hittade en bild på  söta, gosiga "Lillan" passar på att lägga ut en bild på hennes stolta "husse" också
är han inte helt underbar min lilla prins.

MAMMA ÄLSKAR DIG!


SUSSA GODIS! pusspuss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0