Hej kära läsare...

Ja jag vet, jag suger på att uppdatera! Men har lite svårt för att finna inspirationen till att skriva, tyvärr!
Men tänkte ta och berätta lite om vår helg iaf :) Jag och Kenneth har varit till IKEA där inhandlade vi lite glas, ljus, tre nya lampor och ett nytt vardagsrumsbord etc.
Vi har även hunnit med att baka lite pepparkakor tillsammans med barnen vilket var himla mysigt, vi lyssnade på julmusik och hade det allmänt trevligt!

Imorgon bär det av in till gävle, då vi ska kika på invigningen utav gävlebocken! Ev, skulle det vara lite marknad oxå, men vi får väl se ;p det ska iaf inhandlas en adventsljusstake och kanske annat lite smått och gott inför julen!

Även om jag inte skriver så mycket så läser jag desto mer bloggar hehe :) mest mina systrars men även andra bloggar, det är så kul tycker jag!

Ev. kommer min pappa upp i december och hjälper oss med lägenheten det ska målas både i hall och vardagsrum, förhoppningsvis kommer han innan jul min älskade papii. Så att vi får lite julfint här hemma ;)

Annars äre väl inte så mkt, har fortfarande praktik och trivs fortfarande lika bra med alla goa tjejer som jobbar. Nästa helg är det personalfest. Det ska bli jättemysigt, verkligen!

Pratade med min älskade, älskade vän "Negern" (ja jag får kalla honom för det, han kallar sig själv för negern så det så :p) idag :) saknar honom och hans fina små ungar så jag håller på att dö! Det är en rejäl omställning att praktiskt taget umgås varje dag tills att man nästan aldrig träffas :( jaja!

Har lite beslutångest om vart vi ska fira jul någonstans, men det lutar åt att vi firar i Sthlm iaf :) men vi får se, längtar faktiskt ner och det skulle vara kul att ta tillfället i akt och träffa alla kära man har där nere, eller iaf så många man hinner :p

SAKNAR ER!!! <3

Har nog inte så mkt mer att säga för tillfället, men på återseende ;)

puss å kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0