hej igen

När jag ändå inte kan sova kan jag passa på att uppdatera lite till då :)
Hehe det har hänt hyfsat många saker sen sist det gäller bara att komma ihåg i vilken ordning dem kommer hehe! Har sen fyra veckor tillbaka praktiserat på Subway, vilket är hur kul som helst jobbar tillsammans med ett gäng underbara tjejer så varje dag är en fröjd fylld utav glädje, crazy stuf och många skratt! Ser verkligen fram emot personalfesten och hur galet det kan bli då ;)

vad har mer hänt, jag har haft världens mest smärtfulla öroninflammation, trodde jag skulle dö :(
Kenneth har varit i Sthlm och jobbat men är hemma nu igen, både lite jobbigt men KUL!
Jag har slutat röka, inte bara en utan två gånger också :S tyvärr! Men kämpar vidare...

Jag och Noa tog en tripp ner till Sthlm för två helger sen för att jag skulle sitta barnvakt till mina älskade systerbarn milafisen (Emilia) och Kevin ;) alla tre var som små änglar hela kvällen och det var fantastiskt kul att träffa både dem och deras päron dvs, min syster och hennes man ;p synd att jag var där så kort tid och att tiden går så fort!

Min pappa var upp en sväng med lite möbler och annat smått å gott :) det tackar vi för!!!
vart jätteglad, verkligen, verkligen jätteglad!

TACK PAPPA Å LENA :)

Annars händer det inte så jättemkt vad jag vet?? :P eller så är jag bara för virrig i nattmössan för att komma ihåg vad som hänt, hehe!!!



Så passar på att säga Puss och hej till varje kille, varje tjej. ¨

<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0