hej, hej igen dagboken :P

haha så som bert skulle sagt ;)
Idag var sista dagen på praktiken inför juluppehållet :(
och det SUUUUUGER verkligen för jag verkligen älskar att vara där, tur är att man har personalfesten på lördag att se fram emot, för I'm gonna miss my girls like hell :'( det blir till att räkna ner dagarna fram till den 11:e januari!

har precis varit ute och gått typ en timme, har börjat göra det varje kväll för är så rastlös, idag gick jag värsta långt och värsta fort hehe. Så mysigt att se hur fint alla julpyntat sina fönster och trädgårdar :) Värsta flåset har jag fått också, duktiga, duktiga mig :)

Nu är julen planerad iaf, julafton blir hos min kära svärfar, och annandag jul (tror jag?? den 25:e iaf) blir hos Noas farmor och farfar :D

Imorgon om energin finns ska jag ta en rejäl storstädning här hemma och sen ev. dejta Nathalie var längesen nu i och med att vi har så fullt upp både hon och jag. Saknar mina älskade tjejer <3

Ska strax sova, så sov sött älskade små yngel ;)

pusspuss å gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0