dålig uppdatering...

I KNOW!!!

Vad har då hänt sen sist??

För en väldans massa helger sen tog jag barnen "under armen"  och begav mig ner till Sthlm för att hälsa på Noas underbara farmor och farfar.
Jag mötte upp Kenneth på T-centralen, så jag kunde lämpa över ungarna på honom medans jag åkte till Lindas jobb och hämtade en nyckel hos henne. Sedan begav vi oss till Lil & Steve där det bjöds på färsbiffar, lingon, sås, potatis och inlagd gurka samt gott vin.
För er som får chansen bara måste smaka Farfars mat, så himla god, han är en kock som inte är av denna värld!
Efter god mat och fika, var det dags för min karl och vår lilla prins att röra sig hemåt till sin farfar :)
Efter ett tag följde Steve oss hem till Linda (där vi skulle spendera natten.) de letade fram Linus gamla vagn till Noa som var så trött att han knappt kunde stå på benen.

Satte på en film till Noa som han somnade mitt i...



Sen kom Linda hem efter sitt skift på jobbet :)
ÄNTLIGEN!
lyckades vi ses utan några hinder haha...
Vi drack vin, åt chips med dip och hade bara underbart kul :)

Dagen efter mötte vi upp farmor och farfar jag å Noa Sen tog vi bussen mot djurgår'n för vi skulle på Junibacken där träffade vi (gammel-) farmor, som hellre vill bli kallad för Morran :) och det pssade ju bra då vi skulle in till Nils karlsson pyssling och råttan Morran. Fast denna lady, är ju långt ifrån lika elak som råttan då!

Det vart skoj och lek hos både alfons, mumintrollen, mulle meck, pettson och findus, maja, karlsson på taket och självklart villervillekulla :)
Vi åkte sagotåget också, två gånger fick vi åka och det var magiskt!
Sen gick farmor och Noa på sångstund, medans vi andra letade bord i fiket!
Där åt vi smörgås och kaffe, medans Noa mumsade pannkakor med sylt och grädde. Efter en heldag på Junibacken var vi både trötta ch hungriga så vi begav oss hemåt igen, där möttes vi av Pappa Linus :)

Det bjöds på härlig spaghetti å köttfärssås åter igen lagad av mästerkocken Steve :)
När det närmade sig kväller fick jag minsann promenera hem själv till Linda, för Noa ville sova med pappa Linus så efter tt kramat dom alla godnatt så drog jag!
Dagen efter begav sig farmor, farfar Pappa Linus och min lilla gofis på bio, ICE AGE 3
så det vart minsann två händelsefulla dagar ;)

Söndagen avslutades hemma hos papsen min :) där det bjöds på god kycklinggryta med ris, HOT!
Sedan dök mina systrar med karlar och barn upp på en snabbvisit och jag fick se Mirres och Ronnys lille prins och Angelinas bror Anton för första gången tänk vad fort man glömmer hur små dom är :p Så gimla söööt precis som sin syster och alla sina kusiner, älskar alla "mina" barn hehe :)

Det var en mysig helg det, dock ett bra tag sen :s då är man dålig på att uppdatera, usch ja!
Hänt ganska mycket sen dess ju :)

men, men puss så länge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0