1:A ADVENT!

Det har varit en mysig första advent, dock inte en "traditonell" sådan, ni vet med lite fika och första smakprovet på julen, ja ni vet ;p eller??!

Vi tog en vända in till stan för att köpa en ny adventsljusstake men det vart även lite annat julpynt och smått å gott hehe :) vi tog en matbit på min praktikplats där det var närmast kaos på "insidan" stackars tjejer! <3 hoppas dock att allting gick bra för er ;)

Sedan gick vi vidare för att se invigningen av gävlebocken, men kom närmare slutet tyvärr. Men hann iaf se lite fyrferkerier, sedan trängde vi oss genom jordens folksamling för att ta en närmare titt på den, det jag tyckte var komiskt var att det stod fyra brandsläckare utspridda runt bocken, "liksom i förebyggande syfte" haha :)
När vi kom hem var klockan så mkt, att det bara vart till att hänga upp julstjärnorna och stoppa mina trötta men belåtna små prinsar i säng. Sen passade jag på att städa nere i källaren och vårt kök, så nu är det lite bättre ordning iaf :)
Imorgon blir det subway, börjar en timme senare så blir kanske lite sovmorgon, anledningen till detta är att jag ska vara med om min första stängning där tillsammans med söta, rara Sanna! <3

Jaja, sweet dreams darlings ;)
all my love for you!


Kommentarer
Postat av: miriam

ååh du är tillbaka på bloggen!!

I LOVE IT!!

älskar dej lillasyster!

puss puss

2009-11-30 @ 22:09:33
URL: http://ljuvahus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0