söndagsmys :)

Tänk vad sjukt fort saker och ting kan vända? Igår sög allting och idag har det mesta varit jättemysigt :)

Bara massa lek å skoj med många glada skratt hela dagen, jättekul! Dock vet jag att ingenting varar för evigt så därför ska jag hålla hårt i denna dag, så jag kan plocka fram den ur mitt minne de dagar då allting känns så där obehagligt mörkt igen.

Idag på menyn stod kräft och- räkwok med bara färska grönsaker, och vilken skillnad på smak sen ;o
MUMSFILIBABBA!

Vart så glad på min karl och Noa idag, för medans jag var och handlade städade Kenneth hallen och köket å Noa sitt rum, så det var riktigt överraskande och kul att kliva in innanför dörren, woho! Dom är bra söta mina pojkar :)
Vet inte hur eller om man kan svara på kommentarer på bloggen, men vill ändå passa på att tacka söta goa Annika och min älskade gulliga syster Miriam för era fina ord och för att ni bryr er, TACK!

Kvällen avslutades med det sista adventsfikat för i år, med glass i stora lass avnjöt vi ännu ett superbra avsnitt av julkalendern :)



BÄSTA EVER! ;)


och med det avrundar jag nog detta inlägg :)

puss å godnatt söta pågar å töser :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0