som gubben i lådan...

dyker jag upp på denna blogg, skriver ett inlägg och försvinner under ytan IGEN i typ tusen år, aja!
Detta skulle bli en positiv blogg och det är väl egentligen vad jag strävar efter men just nu känns allting bara skit och den lilla lycka och glädje jag har/hade har brutits ner sakta men säkert den med.
Jag har sån ångest inför allt å alla känns det som, räcker inte till för varken mig själv eller andra. Vill så mycket, vill att det ska bli så bra som möjligt men inget blir som jag vill. Ligger sömnlös natt efter natt och vandrar genom dagarna i en ständig dvala. Vart fan finns OFF-knappen till allt tänkande? orkar inte ha huvudet fullt med allt det jag har eller en enda sak till, men självklart äre då allting ska komma! Har hört att allting kommer på samma gång för att det är då man är som starkast att klara av situationen och hantera det som händer. Men som omväxling hade det varit skönt att andas mellan "tragedierna"

Som det är just nu har jag knappt förmågan till att hålla huvudet över ytan, jag är på väg neråt på väg att drunkna för jag orkar snart inte kämpa mer mot den där jävla bryggjäveln jag aldrig kommer nå! Så känns det men jag är nog för jävla dum eller om man vill kalla det smart att jag inte ger upp, jag fortsätter trampa vatten tills jag blir utmattad och sen fortsätter jag lite till och lite till och lite till...

jag orkar egentligen inte skriva heller för mycket inombords att jag inte kan hålla isär saker och ting, min enda önskan just nu är att få vara liten igen för en stund och bara gråta, gråta, gråta.

GOD JUL!


Kommentarer
Postat av: miriam

men lilla söta syster <3

allt ordnar sej,,,det gör det för den nya generationen skoog, jag lovar..

du är precis som jag..

mitt tips: lyssna till ditt hjärta och stäng emellanåt av hjärnan..

våga bara göra något som DU vill,vad som helst...

och tänk inte..



(nja inte typ mörda nån men du vet vad jag menar hi hi)



tänk inte på om det är dumt, pinsamt ,läskigt..

tänk inte på vad någon annan tycker ,säger ,gör ..

bara gört som vi brukar säga :)

det kan vara allt från att göra ett stort steg i livet eller något lite mindre som att springa ut och göra snöänglar i snön naken he he..

du är smart anna..smartare än dom flesta..

och smart har inget med att göra att man ibland gör misstag..

man måste göra misstag..så länge man lär sej av dom eller hur!

carpe diem anna...tänk mindre , känn efter mer!

älskar dej för alltid!

2009-12-20 @ 12:17:33
URL: http://ljuvahus.blogg.se/
Postat av: annika

Hej gumman! klart allt ordnar sig! vad det än är!! snart är du tillbaka hos oss, vi alla saknar dig! tillslut väder allt och blir till det bästa!även om man har svårt att tro det! god jul sötnöt!

2009-12-20 @ 17:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0