Nu äre fredagsmyyyys....

haha skrattar så när lilla jackline (Kenneths plastsysters lilla dotter på 2 år) sjunger den sången så charmigt bedårande hehe :)
Idag hare dock inte varit så jättemkt mys, dagen började att jag lämnade barnen på dagis och att jag praktiskt taget däckade när jag kom hem frös som bara den gjorde jag och var bara allmänt hängig, på toppen av allt detta ska man vara totalt jävla sänkt också, så hela dagen har jag legat däckad, tvingade mig upp till julkalendern iaf, så jag fick lite mys med barnen och karln min :)

efter läggdags av mina små stjärnor, var det dags att se semifinalen mellan sveriges nya "STJÄRNOR" :p det var IDOL, det bästa programmet som finns och det som var ännu bättre var faktiskt att Tove åkt ut idag, weah! Inget illa men men jag tål inte människan utan för dens skull svartmåla henne i min blogg. Det är ju ändå mänskligt att inte tåla alla människor ;) vilket försvar va?? haha...

Imorgon är det dagen med STORT D! äntligen äre den efterlängtade personalfesten snart här :)
weaaah så roligt det ska bli!

hehe en liten instickare mitt i min berättelse om vad jag gjort idag!
Efter Idol, begav jag mig ut för att gå en lååångpromenad :)
kände att jg behövde lite frisk luft efter en dag instängd under täcket, hehe!
Men riktigt vaken/kry är jag nog inte för kände mig som en enbent alkis där jag gick och inte kunde gå rakt för fem öre, lär ju sett ganska lustigt ut :)

jaja, grattis ERIK å CALLE må bäste man vinna :p

hehe ser ni hur knäppt jag skriver inget kommer i den ordning det ska, kanske tyder på att man borde gå å snusa lite kudde igen? Så man är pigg imorgon när det nalkas fest hehe...

Ska bara kika klart i alla fantastiska bloggar, men mer uppdatering tack ;) tihi!

pusspuss <3


Kommentarer
Postat av: Kim

Hoppas festen blir rolig :)

Och tack föresten för det du sa om min bild

<3

2009-12-05 @ 12:11:08
URL: http://skitirriterad.blogg.se/
Postat av: Sanna

Uppdatera mera!!

2009-12-08 @ 15:51:23
URL: http://sanna24.blogg.se/
Postat av: Moster Maya

Tjena!!!

Hoppas att du mår mycket bättre nu och att festen va såå där toppen som du hoppades på!! Vilket e en självklarhet - eller hur! haha..

Vi hörs av - ja kickar in här igen... .)



KRAM KRAM

2009-12-11 @ 07:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0