myror inte bara i brallan...

Hej och förlåt för min dåliga uppdatering!
Men kommer inte till ro, har en inre stress nästintill panik i kroppen och miljoner tankar i bollen, som jag har svårt att lägga åt sidan hur mycket jag än vill. Antar jag är en tänkare helt enkelt!

Har ju egentligen massor att skriva, men har ingen aning om i vilken ordning allt kommer. Så tar det ifrån där jag avslutade sist, PERSONALFESTEN ;D
Den vart hur lyckad och rolig som helst, fram tills vi skulle ut! Då dalade liksom feststämningen och många började dra sig hemåt, men tack iaf mina fina tjejjor för en underbar kväll <3 speciellt till dig SANNA, you're special to me! och jag tror du vet varför...

Det har blivit ett x antal pepparkaksbak, en del mer lyckade än andra hehe!

haha ska berätta en rolig historia, eller egentligen är den inte så rolig utan jag som mamma borde faktiskt skämmas lite eftersom jag inte kan styra de grodor som hoppar ur min äldsta sons mun.

Så här var det iaf, jag stod i badrummet och höll på att dona lite med tvätten, då jag hör Nowin gå och småprata lite med sig själv. Jag ropar till honom och frågar vad han säger.

(TITTA, TITTA gick han runt och sa)

Då jag får svar på tal ganska direkt av Noa. Fitta mamma, fitta säger han!
:p

Snacka om att jag blev lite paff!

Har dessutom fått glada nyheter från en kär vän, men vill dock inte nämna några namn eftersom det är så pass tidigt!

Men han ska hur som helst bli pappa, IGEN! ;) så stort grattis till dig/er!
Saknar dig "frugan" och era underbara ungar!

har ocks å haft en tråkig "upplevelse" med en av mina närmsta, vi är inte direkt osams men inte heller sams! Jag är arg och besviken, allmänt ledsen över detta samtidigt som jag inte vill känna så! Det är så komplicerat, och mer än så vill jag nog inte skriva, för jag har ju inte bloggen för att baktala människor runt omkring, jaja! 

IDOLFINAL!!!! och Erik vann :D woho! älskar, älskar, älskar IDOL men nu äre slut :/ lite trist faktiskt! 
 
I dagarna som varit har jag varit allmänt duktig, har möblerat om, byt rum, städat och rensat! Synd bara att jag inte har så mycket energi har svårt att sova/ lätt att vakna etc. Dessutom vaknar min lilla guldklimp mitt i natten och typ vägrar somna om förrän vi är på väg till dagis :p

Har även vart på luciatåg :D mina söta små ungar var tomtar, det var tidigt på morgonen och alldeles mörkt, jättefint! Barnen hade gjort ljuslyktor som hängde lite överallt med tända ljus i, MYS!
Det bjöds även på varm glögg som var välbehövligt då jag hade klätt mig lite väl tunnt, typiskt mig! hehe..
Dock så somnade Nowin innan luciatåget började och min äldsta var mer intresserad av allting annat än att just sjunga, hehe! Mammas begåvade små prinsar hehe.

Häromdagen var jag och Kenneth och käkade lunch på Subway, haha snacka om abstinensbesvär efter praktiken! Men saknar mina tjejer ju ;)
Tanken var att jag skulle kika på julklappar men hittade inte ett dugg, och det jag hittade fanns inte i rätt storlekar, färgr etc. Men ska ge det ett nytt försök på fredag!

Har även varit på julmarknad här i Norrsundet, inte så mkt till "marknad" kanske tio lotteristånd, hehe! Men Noa red på ponny sen fikade vi inne på knuff och lyssnade på när vår goa busschaufför sjöng julsånger, och vilken röst sen! :) Brandkåren var där oxå så ungarna fick kika i brandbilen, etc. Det vart uppskattat vill jag lova!

tror faktiskt inte jag har fått med allt som hänt sista tiden, men det här var allt jag kom på nu!
Ska försöka bli bättre på uppdate!

Nääe nu lockar ostbågarna mohahahahaa!

puss å schäärlejk ;)


Kommentarer
Postat av: miriam

skönt att ha dej tillbaka <3

2009-12-17 @ 20:06:01
URL: http://ljuvahus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0