hejsan hoppsan :)

Första halvan av dagen idag tillbringade jag i sängen, efter en natt med ett evigt läggande ala 23428 gånger av lillprinsen Nowin. Förstår inte alls vad det är, han brukar ju sova så bra men senaste veckorna har det varit rena mardrömsnätter vissa gånger. Han vägrar sova fastän han är så trött, så trött stackarn! själv är man typ lika jävla förstörd har oxå världens problem med att somna om kvällar, nätter! vet inte vad det beror på, dålig ovana kanske, för mkt groll i huvudet eller enbart övertrött och för utmattad för att somna. På toppen av allt, hade jag värsta snyft, snyft natten igår vet inte alls vad det kom ifrån men vart helt förstörd och satt å bölade som en gris, det är jobbigt när man håller på och snörvla å snyftar men efteråt känns det bara skönt, man känner sig liksom lite lättare och renad på något sätt.

Jaja, andra halvan av min dag tillbringade jag inne i stan, skulle på typ en info/intervjuliknande möte inför en kurs på arbetsförmedlingen som jag anmält mitt intresse för. Så det är bara att hålla tummarna för att jag får en utav de 15 platserna! Tydligen är det många som vill gå den, tyvärr!

Det är en kurs/utbildning med inriktning på butik och handel typ, som skulle vara riktigt intressant att gå!!

Sen hade jag mitt sista möte med min coach Lina på af, idag!
JÄTTE, JÄTTESNYFT!!!
säger jag bara, hur trist som helst!
Men som du sa, detta är inte slutet bara början på något nytt!
Du är en så klok kvinna <3
om inte annat så har vi alltid Indiska gemensamt, hehe!

ENORMT TACK FÖR DEN HÄR TIDEN "FLAMS-LINA FERLI" ;)

jättekramar "TRAMS-ANNA" :p

Annars händer det inte så mkt i vanlig ordning, lagade mat stoppa ungarna i badet kollade julkalendern, natta de små barnen. Svullat chokladbollar tillsammans med karln framför dumburken som bjöd på "kniven mot strupen" och "generation fett" nu är det navy cis och jag passar på att låna datan efter ett rått-race i lägenheten hehe. Vi brukar släppa ut dom så här på kvällarna så dom får springa av sig lite :p apropå råttor vet jag inte om jag missat att berätta att vi adopterat en till liten tjej? UDDAN en liten nakenråtta på ca 1½ år :) ett riktigt litet charmtroll med ett hundlikt beteende. Tyvärr har jag inga bilder på henne just nu, men kan ta å lägga upp en så fort jag bara kan.


Bara imorgon kvar sen är det party, party :) WEAH!!!


kisses, hugs and all my love for you all <3

SWEET DREAMS!!!


Kommentarer
Postat av: miriam

hej sötis..

jaaa vet vad är det med ungar? först tror man att YES nu jäklar funkar det,ha ha ho ho hi hi jag är bäst på rutiner, lalalaaa!!

och sen ba: NÄHÄÄ,,inte det..

lika med mina..så skönt när man åtminstone får kvällen o ch natten att häömta krefter på..för tro mej kraft är ju något alla småbarnsföräldrar behöver, puh!!

ha det så kul på p-ferren ;-) festa gott men lagom...precis som storesyrran he he!

love you!

2009-12-05 @ 20:38:12
URL: http://ljuvahus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0