Värsta mys :)

Hej, hej hoppas er dag varit bra, för det har min varit. Har egentligen inte gjort något speciellt. Var ner till Nathalie en sväng och slängde ihop mitt cv, eftersom jag inte har word på min data, suck! Men tur att det finns lösningar på nästan allt, hehe! Sedan bjöd Nathalie på lunch, IGEN! Usch man får nästan skämmas över att det oftast är min darling som får stå för allt, men det kommer igen jag lovar baby ;)
Sedan gick jag till dagis för att hämta mina prinsar på dagis som var väldigt trötta och gnälliga, men deras humör gick över ganska fort med lite mellis i magen. Sen vart det lite filmtittande för pojkarna tillsammans med pappa, som för övrigt har varit helt underbart mysig idag, fick pluttiga sms och överfölls av kärleksfulla kramar och pussar när han kom hem från körskolan i Gävle ;) värsta mys!!!
Sedan avnjöt vi resterna från igår till middag, fast vi piffade till den lite med köpta champinjoner och handplockade kantareller som Kentha hittade här om dagen på sin lilla promenad, hehe!
Nu har Kenneth gått och lagt sig och jag är uppe på tok försent eftersom det troligtvis blir jag som får lämna pojkarna på dagis imorgon! Men, men så kan det  bli ;p

Imorgon blir det troligtvis mer jobbsökande, tvätta kläder och eventuellt promenad med Nathalie, Jessie och Hindi vid fint väder!
Har jag förresten berättat att jag piffat till mitt kök lite? Inga big deals, men vart iaf nöjd :) vi fick ju faktiskt arlsena ur vagnen och bytte matbord, vilket vart mycket bättre och rymligare. Dessutom har jag hängt upp "nya" gardiner och invigt mina nya bordstabletter, dom är gröna och köpta på Indiska, fick dom utav Nathalie, TACKAR, TACKAR! Trots att jag hittade dom för halva, halvpriset så hade inte en fattig kvinna råd att inhandla dessa!
 (Kan ladda upp bilder på köket senare)



Nathalie du är och förblir min hjältinna!

(""V"")
Y

Pussar på er mina underbara läsare :)
sussa godis å dröm sött stjärnor små!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0