Cleaning bitch haha!

Idag har jag passat på att röja lite medans barnen är på dagis :) så har "kastat" ut lite möbler som ska ner i källaren samt torkat ut alla skåp i köket. Så nu sitter jag och avnjuter en lättare lunch bestående av fil :) börjar fundera på om jag inte är lätt beroende av filmjölk??!

Tyvärr följde källarnyckeln med vagnen till dagis så får vänta med att bära ner allt och ta upp vårt andra köksbord, som jag tror passar bättre storleksmässigt i vårt kök!
Dock skulle bordet behövas förnyas lite, så när tillfälle ges ska vi betsa det mörkbrunt. Suttit och drömt mig bort till Ikeas magiska värld, behandlar katalogen som damp ner i brevlådan som min bibel hehe. Vill så gärna köpa nytt, men fattig som man är får man lov och vänta på bättre tider. Voll köpa nytt soffbord och tvbänk från "LACK-serien" samt en MALMbyrå till hallen även dessa i mörkbrunt!
Inom en snar framtid kommer iaf mitt vardagsrum få en förändring i form av tapetsering :) efter som vår vänliga hyresvärd beviljat det! Så det kostar inte mer än lite tid och energi, hehe! Men det tror jag min underbara älskade pappa hjälper mig med, han är så duktig så!
 Dock har dem inte det största utbudet av tapeter, men tror jag/vi ska välja en ljus ganska neutral tapet. Snegla på en beige-vit aktig tapet med medaljonger på, men vi får se. Vi är ju faktiskt två om att fatta beslut om inredningen! Fast oftast är det jag som vinner fighten ändå haha, förlåt älskling!

Nu drog karln min ut och fiskade och jag ska väl återgå till mitt städande av denna kaosartade lägenhet!!!

Men på återseende ;)

PUSSPUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0