Kantareller...


Idag skiljer sig inte så mycket från mina andra dagar egentligen, men har fortfarande haft en mysig dag :) Noa har varit på dagis medans Nowin varit hemma idag eftersom han är lite "krasslig" fast ändå pigg, tror det är en eller kanske flera nya tänder på g, han brukar bli lite så här då! Efter att Kenneth lämnade Noa på dagis, beslöt vi oss för att gå en promenad så att Nowin kunde sova lite middag. Vi gick skogsrundan, ni vet den jag brukar gå, hehe! Mën idag tog det lite längre tid att gå runt, eftersom vi hittade svamp också, stora, fina kantareller :) mumsfilibaba! Så imorgon blir det till att göra en kantarell-lasagne till middag!

Förresten lyckades jag få tag på Komvux idag, ÄNTLIGEN! tyvärr fanns det inga platser kvar på op. den här terminen så jag får söka till våren, men iallafall :)
Efter att vi hämtat Noa på dagis försvann han och Kenneth ut å fiskade medans jag och Nowin busade och gosade här hemma! Men vid 17-tiden var min lilla prins så trött att han tvärslocknade, så han är nog inte riktigt kry iaf!
Tittade på unga mödrar, veckans höjdpunkt i tv-tablån hehe! Men Norska unga mödrar är långt ifrån lika bra som danska unga mödrar, tycker jag. Men, men! Jag och Nathalie satt via sms (i vanliga fall brukar vi dejta vid unga mödrar) och klagade på en utav mammorna, hon har liksom inte alla "pommes på tallriken" (så som Jocke skulle uttryckt det :p) snacka om naiv livsfilosofi hon måste ha, jaja!




Snart är hösten här på riktigt, då blir det myspystider :) med tända ljus, gott te, och mjuka gosiga koftor!
Hösten för mig är den nya börjans årstid!


Puss å godnatt :) <3

Kommentarer
Postat av: miriam

åhh kantareller! tänk dej gräddstekta kantareller på toast...mums mums mums!!

kom hit och laga mat anna nu!

2009-08-28 @ 20:54:32
URL: http://ljuvahus.blogg.se/
Postat av: emilie

Hösten e oxå min nystarts tid...den e så mysig!!!

Ha det bäst kära systeryster!!!

Pussar och kramar till er!!!

2009-08-31 @ 09:22:12
URL: http://trixielife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0