Godmorgon gott folk!


Det vart inge mer skrivande här igår som jag utlovade hehe...
Anledningen till detta är faktiskt att jag somnade igår, efter att vi ätit en supergod chiliconcarne och stoppat ungarna i säng tvärslocknade jag :p

Jaja, försöker få tag på komvux i Gävle, vill ju börja plugga så jag blir klar med op. någongång, hehe! Men ni vet ju vad man brukar säga, tredje gången gillt! ;)

Hehe sitter här ensam och njuter av lugnet som rår i hemmet, så skönt! Ta inte det här på fel sätt, jag älskar att umgås med min pojkar, att spendera tid med dom alla tre. Men ibland kan det faktiskt vara ljuvligt att bara vara med sig själv. Ska strax ta och äta lite sen frukost, sen tänkte jag ta och söka lite jobb :) wish me good luck!!

Hare bäst kanin ;p

puss å kram!



MAMMAS PRINSAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0